კრისტინა მაინლის ბაბუა ყოველ დღეს იწყებდა ბრმა ყავის ტესტინგით;
მან კარგად იცოდა როგორც ყველა მისი პროდუქტი აგრეთვე კონკურენტების პროდუქციაც;
1862 წელს, სწორედ ამ შეუპოვარმა ხასიათმა, გამოცდილებამ და ყავაში სრულყოფილების ერთგულებამ შთააგონა კონცეფცია;
1862 წელს, სწორედ ასე დაიწყო აფრიკისა და ცენტრალური აზიიდან არაბიკის მარცვლების მოგზაურობა, რომელიც საკმაოდ გრძელ გზას მოიცავდა და სავსე იყო ყავის ენთუზიასტებით;
Julius Meinl-ის აღმასრულებელი დირექტორი მარსელ ლოფლერი გვიამბობს, რომ როდესაც დაუღალავად ისწრაფვით სრულყოფილებისკენ, ჯაჭვის გასწვრივ ყოველი წამი, მარცვლიდან ფინჯნამდე, სრულყოფილებილად უნდა განხორციელდეს;
ყავის სახლი 1862 წლის ვენის გარემოს გადმოსცემს.
მარსელი დეტალურად განმარტავს, თუ რამხელა ზრუნვა იყო ჩადებული წარმოების პროცესის ყოველ მომენტში, რომ შეიქმნილ ყავა, რომელიც მკვეთრად გამოირჩევა თავისი ბალანსით, გემოთი და ყოვლისმომცველი გამოცდილებით.
ჩვენ კი გავბედეთ დავარქვათ მას „თხევადი ოქრო ყველა გაგებით“.
მას შემდეგ, რაც 1862 წელს ვენამ უმაღლესი კლასის სომელიების მიერ საერთაშორისო გემოვნების ინსტიტუტში მიიღო ჯილდო უმაღლესი გემოვნური თვისებებისთვის.
ყოველი 1862 მარცვალი იხალება Julius Meinl-ის ყავის ატელიეში. მოხალვის შემდეგ ყავას ვათავსებთ ეგრეთ წოდებულ “Aroma fez” ჰერმეტულ შესანახ კონტეინერში, რათა უზრუნველყონ ყავის მირთმევის მომენტამდე მარცვლის ოპტიმალური გემო.
1862 Vienna-ს ყოველი HORECA-მიმართულების პარტნიორი აღჭურვილია ზუსტი ტექნოლოგიით დამუშავებული საფქვავით და სპეციალური შეკვეთით დამზადებული ესპრესო ყავის აპარატით, რომელიც შექმნილია გამორჩეული ფინჯანი ყავის მოსამზადებლად.
Julius Meinl-ის ესპრესოს ფინჯანიც კი შეიცვალა ისე, რომ გადმოსცეს ყავის ქარიზმა და ესთეტიკა;
კრისტინა მაინლის თქმით “ეს არის ხალი თაობის ყავაა” ისევე როგორც “სფეშელთი” ყავა. მარცვლის მიმართ ერთდგულება, ხარისხი და ტრადიციები ეს მაინლის ოჯახის მთავარი მესიჯია.
1862 არის საიდუმლო საოჯახო რეცეპტი, რომელიც შთაგონებული და შექმნილია 160 წლიანი გამოცდილებით.
“პირველად Julius Meinl-ის მაღაზია 1862 წელს ვენაში ჩემმა დიდმა დიდმა ბაბუამ გახსნა. მე და ჩემი ძმა მაინლების მე-5 თაობა ვართ, რომელიც ტრადიციულად მივყვებით იმ გზას რაც თავიდანვე იყო ჩაფიქრებული, ვაწარმოოთ უმაღლესი ხარისხის პროდუქტი” ამბობს კრისტინა მაინლი ინტერვიუში.
1862 წლის ეს გამოცემა შექმნა Julius Meinl-ის კატარინა ბარტასისმა და მისმა გუნდმა, მარსელის თქმით მათ თითქმის შეუძლებელი შეძლეს.
ამ მაღალი კლასის ყავის შექმნის მთავარი იდეა ის არის, რომ თქვენ ეხებით სუპერ პრემიუმ ყავის მარცვლებს. მნიშვნელოვანია მისი წარმომავლობა დაემთხვას ისე, რომ მარცვლები შეესაბამებოდნენ ჩვენს მოთხოვნებს. თანმიმდევრული დაბალანსებული ნაზავისთვის ეს უმნიშნელოვანესია.
1862 წლის კონცეფციის გულში ასევე არის ისტორია მარცვლის მიღმა, რომელიც შთაგონებულია Julius Meinl-ის გლობალური ძალისხმევით უფრო მდგრადი ყავის ინდუსტრიის ასაშენებლად.
1862 წელი, ვენის ვენტრი ! იდეა ის არის, რომ ჩვენ, მსოფლიო მასშტაბით ვიზრდებით ჩვენს პარტნიორებთან და მწარმოებლებთან ერთად. როგორც საოჯახო კომპანია ეს არის ჩვენს გულთან ახლოს მყოფი მთავარი მისია, რომელიც შთაგონებულია 1862 წლის წარმოების ჯაჭვში.
ამის ერთ-ერთი მაგალითია კოლუმბიის მემკვიდრეობის პროექტი, რომელიც გვანახებს, რომ ყავის მცირე ფერმერებისთვის სწორ ინვესტირებას ვაკეთებთ აღჭურვილობაში და ტრენინგში
მარსელის თქმით, Vienna 1862 შექმნილია იმ მომენტებისთვის, როცა დროს უთმობ საკუთარ თავს. ეს არის იმ მომენტებისთვის, როდესაც გსურთ მიირთვათ რაიმე განსაკუთრებული.
ეს არის ზუსტად იმ მომხმარებლებისთვის, რომლებიც ეძებენ სრულყოფილებას, HORECA-ს მომხმარებლებისთვის, რომლებიც ცდილობენ თავიანთი სტუმრებისთვის ფინჯან ყავაში სრულყოფილი ბალანსი დაიცვან.
ეს არ არის მხოლოდ ელეგანტური სასტუმროებისთვის, კაფეებისთვის ან რესტორნებისთვის, არამედ ყველა იმ ადამიანისთვის, ვინც იზიარებს ემოციებს ყავის მიმართ, რამაც შთაგვაგონა Vienna 1862 -ის შექმნისკენ.
კრისტინას თქმით, სათაურში „ვენის“ ხსენება პატივისცემით გამომხატველია
ვენა საუკუნის დასაწყისში იყო შემოქმედების ცენტრი. ყველანაირი ადამიანი ხვდებოდა, ფიქრობდა, ლაპარაკობდა, ქმნიდა, გეგმავდა რევოლუციებს ყავის სახლებში, – ამბობს კრისტინა.
„ჩვენ ვიღებთ ვენის ყავის სახლებში გატარებული ამ მომენტების ემოციას და სულისკვეთებას და ვატარებთ მას მსოფლიოში.
სწორედ ეს არის 1862 წელი – ყავის სახლში, სიამოვნებისა და ფუფუნების მომენტი, როდესაც მთელი სამყარო ჩერდება შენს ირგვლივ.